Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
Zadania: Całodobowe monitorowanie sieci pod kątem ich prawidłowego funkcjonowania, Monitorowanie procesu usuwania awarii na sieciach HFC i IP, Nadzór i ocena parametrów sygnału transmitowanego w monitorowanych sieciach, Wykrywanie awarii oraz miejsc ich powstawania dla monitorowanych sieci,...
Zadania: wykonywanie podniesienia wersji systemu działającego na bazie Oracle za pomocą skryptów SQL przygotowanych przez producenta systemu, wykonywanie tworzenia lub kopii baz Oracle dla gotowych środowisk testowych i produkcyjnych, typowanie sytuacji nieoptymalnych i rozwiązywanie ich,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Administrowanie systemami IT w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: administrowanie systemem w trybie 24/7/365 w zakresie m.in. Active Directory, Exchange, serwerów WWW; zapewnienie właściwej instalacji i eksploatacji infrastruktury serwerowej; zapewnienie III linii wsparcia...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Główny zakres obowiązków: reagowanie na incydenty bezpieczeństwa teleinformatycznego i usuwanie skutków zaistniałych zagrożeń cybernetycznych, w tym analizowanie zdarzeń i incydentów bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych; współpraca z administratorami sieci / systemów...
Auchan to koncern handlowy o międzynarodowym zasięgu. Grupa obecna jest w 12 krajach świata, zatrudnia 243 tysiące współpracowników w 150 różnych zawodach. W Polsce jesteśmy już od 16 lat i obecnie zatrudniamy ponad 10 tysięcy pracowników.
Poszukujemy Kandydatek i Kandydatów do pracy na stanowisku:
Pracownik Informatyki
(Nr ref.: GD/IT)
Miejsce pracy : Auchan Gdańsk
Charakter pracy:
Utrzymywanie ciągłości pracy systemów informatycznych,
Nadzór, wsparcie i kontrola bieżącej pracy aplikacji biznesowych i systemów,
Wsparcie i pomoc techniczna dla użytkowników biznesowych (HelpDesk)
oraz opiekę nad sprzętem IT,
Bieżąca obsługa awarii sprzętu komputerowego, oprogramowania, sieci lokalnej.
Oczekujemy:
Wykształcenia minimum średniego,
Znajomość środowisk serwerowych z rodziny MS Windows (stacja robocza i serwer),
Dobra znajomość pakietu MS Office,
Podstawowej znajomości technologii sieciowych i telekomunikacyjnych,
Odpowiedzialności, samodzielności, umiejętności systematycznego i analitycznego podejścia do rozwiązywanych problemów,
Komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole,
Mile widziana znajomość PHP, MySQL, MS SQL.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Umowę o pracę,
Rozwój zawodowy - profesjonalny szkolenia,
Dobrą atmosferę pracy,
Opiekę medyczną i rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych.
Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie dokumentów (list motywacyjny oraz życiorys) wraz z Nr ref. i podpisanym oświadczeniem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonego przez Auchan Polska Sp. z o. o. zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, (Dz.U. z 2002 nr 101. poz. 926 z późniejszymi zmianami)."
Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
Zadania: Całodobowe monitorowanie sieci pod kątem ich prawidłowego funkcjonowania, Monitorowanie procesu usuwania awarii na sieciach HFC i IP, Nadzór i ocena parametrów sygnału transmitowanego w monitorowanych sieciach, Wykrywanie awarii oraz miejsc ich powstawania dla monitorowanych sieci,...
Zadania: wykonywanie podniesienia wersji systemu działającego na bazie Oracle za pomocą skryptów SQL przygotowanych przez producenta systemu, wykonywanie tworzenia lub kopii baz Oracle dla gotowych środowisk testowych i produkcyjnych, typowanie sytuacji nieoptymalnych i rozwiązywanie ich,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Administrowanie systemami IT w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: administrowanie systemem w trybie 24/7/365 w zakresie m.in. Active Directory, Exchange, serwerów WWW; zapewnienie właściwej instalacji i eksploatacji infrastruktury serwerowej; zapewnienie III linii wsparcia...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Główny zakres obowiązków: reagowanie na incydenty bezpieczeństwa teleinformatycznego i usuwanie skutków zaistniałych zagrożeń cybernetycznych, w tym analizowanie zdarzeń i incydentów bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych; współpraca z administratorami sieci / systemów...