Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Helpdesk Operator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Infolinii

Nextbike Polska S.A. w restrukturyzacji
Warszawa
27,70 - 28,10 zł brutto/godz.
specjalista (mid)
część etatu / tymczasowa/dodatkowa
umowa zlecenie
praca stacjonarna / hybrydowa / zdalna
rekrutacja online
335 dni temu

Pracownik Infolinii w Firmie Nextbike - Dołącz do Nas!

Nextbike, lider w dziedzinie innowacyjnych systemów wynajmu rowerów, poszukuje energicznych i komunikatywnych osób na stanowisko Pracownika Infolinii. Jeśli masz zdolności interpersonalne, uwielbiasz pomoc innym i chcesz być częścią dynamicznego zespołu, to to ogłoszenie jest dla Ciebie!
Pracownik Infolinii
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
  • Obsługa telefoniczna i mailowa klientów korzystających z systemu Nextbike.
  • Udzielanie informacji na temat korzystania z rowerów oraz rozwiązywanie problemów użytkowników.
  • Rejestrowanie zgłoszeń technicznych i przekazywanie ich do odpowiednich działów.
  • Monitorowanie i raportowanie najczęściej pojawiających się pytań i problemów.
Wymagania:
  • Doskonała komunikatywność i umiejętność obsługi klienta.
  • Znajomość obsługi komputera i umiejętność szybkiego uczenia się nowych systemów.
  • Cierpliwość i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
  • Przyjazne środowisko pracy.
  • Szkolenia wprowadzające i możliwość rozwoju zawodowego.
Osoby zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesłanie CV z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Nextbike Polska S.A. siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)
 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Helpdesk Operator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...