Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    7 godz.
    Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik infolinii z j. francuskim

AP UNIAPOL DEVELOPMENT
Poznań
praca stacjonarna
4232 dni temu

 



Poznań / Polska

Pracownik infolinii
z j. francuskim


Opis stanowiska:
  • Nawiązywanie relacji z francuskimi biurami podróży,
  • Sprzedaż usług turystyki biznesowej i luksusowej,
  • Telefoniczny kontakt z potencjalnym klientem we Francji,
  • Współtworzenie ofert turystycznych,
  • Raportowanie wyników pracy
Zapewniamy:
  • Elastyczny grafik - praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-12:00 lub 14:00-17:00,
  • Ciekawą pracę na rynku międzynarodowym,
  • Pracę z aktywnym wykorzystaniem znajomości j. francuskiego,
  • Możliwość późniejszego zatrudnienia w biurze podróży
Czego oczekujemy od kandydata:
  • Bardzo dobra znajomość j. francuskiego - warunek konieczny,
  • Status ucznia (ukończone 18 lat - oraz nieukończone 26 lat),
  • Mile widziane doświadczenie w branży turystycznej,
  • Wytrwałość w dążeniu do celu,
  • Komunikatywność,
  • Samodzielność

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli "Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 poz.883) ".
 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    7 godz.
    Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...