Jesteśmy międzynarodową firmą doradczą z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy 111 biur w 51 krajach.
Od ponad 25 lat jesteśmy obecni w Polsce, gdzie zajmujemy się doradztwem podatkowym i prawnym.
Prowadzimy działalność audytorską i oferujemy outsourcing usług księgowości finansowej i kadrowo-płacowej.
Można nas znaleźć w Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu.
Pracownik HelpDesk
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy
- ciekawą pracę w międzynarodowej firmie doradczej o ponad 25-letniej tradycji na polskim rynku
- dużą samodzielność na stanowisku pracy
- stały kontakt ze współpracownikami z zagranicy
- szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego
- dostosowany do stażu pracy szeroki pakiet świadczeń socjalnych obejmujący prywatną opiekę medyczną i platformą kafeteryjną
- dwa dni dodatkowo wolne w roku
Poszukiwane kompetencje
- wykształcenie min. średnie techniczne
- dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego – warunek konieczny
- minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- praktyczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft
- zaawansowana znajomość pakietów Microsoft Office
- wymagana znajomość podstawowych zagadnień sieciowych
- komunikatywność i umiejętność pracy w stresie
Zakres obowiązków
- samodzielna obsługa zleceń HelpDesk IT na poziomie zaawansowanym związanych z systemami operacyjnymi Windows oraz Microsoft Office
- obsługa zleceń Helpdesk pierwszego i drugiego poziomu za pomocą narzędzi zdalnego dostępu (TeamViewer, Remote Desktop)
- pełna współpraca z zespołem HelpDesk oraz Administratorami przy rozwiązywaniu nadsyłanych zleceń
- codzienny kontakt z klientem wewnętrznym (głównie w języku angielskim lub niemieckim)
- w procesie realizacji nadesłanych zleceń
- dokumentacja zleceń