Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Młodszy Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Dołączenie do zespołu Service Desk. Obsługa linii angielskiej. Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe. Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM. Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów. Wskazywanie usprawnień procesów. Punkt eskalacji dla pilnych...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik help desk Warszawa
Pracownik helpdesk w dziale IT [rekrutacja online]

Pracownik helpdesk w dziale IT [rekrutacja online]

Wydawnictwo C. H. Beck Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1756 dni temu

C.H.Beck jest wiodącym dostawcą kompleksowej informacji prawnej dla kancelarii prawnych, największych firm i urzędów na terenie całej Polski. Naszym Klientom oferujemy klasyczne publikacje książkowe oraz System Informacji Prawnej Legalis – nowoczesne rozwiązanie informatyczne, wspomagające proces stosowania prawa.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

Pracownik helpdesk w dziale IT [rekrutacja online]
Lokalizacja: Warszawa
Nr ref.: AS/IT/01/2020
Główne zadania:
  • wsparcie informatyczne dla użytkowników sieci komputerowej
  • bieżące utrzymanie i serwisowanie systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych
  • bieżące utrzymanie i serwisowanie urządzeń peryferyjnych
  • instalacja oraz konfiguracja nowych stacji roboczych
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem
Wymagania:
  • zaawansowana wiedza ogólna z zakresu informatyki
  • bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
  • wiedza na temat sprzętu komputerowego oraz sprzętu peryferyjnego, m.in. drukarek, skanerów
  • podstawowa znajomość Active Directory, konfiguracji i diagnostyki sieci komputerowych
  • kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
  • wysokie zdolności interpersonalne
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej
  • dyspozycyjności w dni robocze
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej
  • wsparcie w rozwoju i podnoszeniu kwalifikacji zawodowych
  • dostęp do produktów C.H.Beck na preferencyjnych warunkach
  • wsparcie merytoryczne oraz niezbędne narzędzia pracy
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole specjalistów, otwartych na dzielenie się wiedzą
Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo C.H.Beck sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-203) przy ul. Bonifraterskiej 17. Można się z nami skontaktować pod adresem e-mail: daneosobowe@beck.pl.
Dane przetwarzamy:
a) w celu podjęcia czynności niezbędnych do zawarcia umowy, na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
b) w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w szczególności Kodeksu Pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a w razie wymaganego przepisami prawa przetwarzania danych szczególnej kategorii - art. 9 ust. 2 lit. b RODO, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego,
c) w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed takimi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a w razie udostepnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. f RODO).
d) w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody – w celach wskazanych w treści tych zgód (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w razie udostepnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. a RODO).
UWAGA: udostępnienie informacji przekraczających minimalny zakres danych regulowany prawem pracy to wyraźne działanie równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie tych danych w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Podobnie, wskazanie osób udzielających referencji to wyraźne działanie oznaczające zgodę na kontakt z nimi.
Informujemy o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie, poprzez kontakt pod adres wskazany powyżej.
W razie chęci udziału w przyszłych rekrutacjach, uprzejmie prosimy o przesłanie dopisku „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie podanym przeze mnie w toku postępowania rekrutacyjnego przez Wydawnictwo C.H.Beck do celów uwzględnienia mojej kandydatury przy przyszłych rekrutacjach, w terminie do roku od zakończenia bieżącego procesu rekrutacji”,
W sytuacjach przewidzianych prawem, przysługuje Państwu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO) lub umowa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, gdy stanowi ona podstawę przetwarzania danych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), przy czym nie ma to wpływu na przetwarzanie przed terminem cofnięcia, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Pełną treść klauzuli informacyjnej udostępniamy pod linkiem: https://www.beck.pl/o-nas/kariera.
 

Podobne oferty

  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Młodszy Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Dołączenie do zespołu Service Desk. Obsługa linii angielskiej. Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe. Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM. Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów. Wskazywanie usprawnień procesów. Punkt eskalacji dla pilnych...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...