Ogłoszenie numer: 7294140, z dnia 2022-08-11
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik Helpdesk IT
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- wsparcie techniczne użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania
- diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z infrastrukturą IT
- konfiguracja i administracja stacjami roboczymi
- wspieranie przy rozwiązywaniu problemów z aplikacjami biznesowymi
- współpraca z firmami zewnętrznymi - rozwiązywania problemów z aplikacjami
- utrzymywanie oraz rozwijanie bazy wiedzy o aplikacjach biznesowych i systemach IT
Wymagania
- doświadczenie i praktyczna znajomość sprzętu komputerowego i peryferyjnego
- doświadczenie w zakresie helpdesk i wsparcia technicznego użytkowników
- znajomość systemów i narzędzi firmy Microsoft
- umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z infrastrukturą informatyczną - sprzęt i oprogramowanie: sieciowe, systemowe, użytkowe
- postawa nastawiona na rozwiązywanie problemów oraz podnoszenie własnych kwalifikacji
Dużymi atutami będą:
- umiejętność administrowania serwerami Windows i/lub Linux
- znajomość systemów ERP
- znajomość zasad działania sklepów internetowych
- znajomość sieci Ethernet, TCP/IP, WAN
Oferujemy
- pracę przy ciekawych i zróżnicowanych projektach
- możliwość rozwoju zawodowego
- stabilne zatrudnienie na pełen etat w ogólnopolskiej firmie
- wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia oraz umiejętności
- pakiet socjalny (pakiet medyczny, karty sportowo-rekreacyjne, itp.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.