Ogłoszenie numer: 5017202, z dnia 2021-07-09
Jesteśmy firmą w Grupie Kapitałowej o całkowicie polskim kapitale. Grupa Kapitałowa jest jednym z największych w kraju producentem i integratorem oprogramowania. Swoje produkty i usługi kierujemy głównie do kręgu odbiorców przemysłowych, sektora energii i gazu oraz automatyki przemysłowej w Polsce i na świecie. Grupa Kapitałowa zatrudnia ponad 1100 osób w 13 oddziałach w Polsce: w Warszawie, Wrocławiu, Olsztynie, Ostrowie Wielkopolskim, Łodzi, Lublinie, Koszalinie, Kielcach, Białymstoku, Krakowie, Tarnowie, Rzeszowie i Zielonej Górze a także za granicą: na Ukrainie, w Niemczech oraz USA.
Pracownicy Grupy Kapitałowej to wysokiej klasy specjaliści, m.in.: inżynierowie, automatycy, informatycy, testerzy, programiści Java, C++, C#, .NET, iOS, eksperci Oracle i managerowie IT. Tworzymy zgrany zespół ludzi, który profesjonalnie podchodzi do wykonywanych zadań, chętnie podnosimy swoje kwalifikacje i poszukujemy nowych, innowacyjnych rozwiązań.
Dołącz do nas jako:
Pracownik Helpdesk IT
Miejsce pracy: Grudziądz
Opis stanowiska
- Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie pomocy z komputerami i aplikacjami
- Proste prace administracyjne w zakresie rekonfiguracji połączeń sieciowych
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem usług IT w lokalnym biurze w tym w szczególności:
- nadzór nad pracą sieci wi-fi w lokalnym biurze,
- nadzór nad pracą usług systemu wydruku,
- nadzór nad pracą urządzeń fizycznych IT i kontrola ich stanu.
- Konserwacja sprzętu IT w tym komputerów osobistych.
- Konfiguracja wstępna i przygotowanie do wydania komputerów osobistych i urządzeń mobilnych
- Współpraca z administratorami II-giej linii wsparcia.
Wymagania
- Znajomość systemu Windows Client wersji 8,8.1, 10, Apple Mac OS
- Umiejętność rozwiązywania problemów z usługami systemowymi Windows.
- Umiejętność weryfikacji problemów systemu operacyjnego w kontekście domeny Active Directory.
- Podstawowa znajomość usług Windows Server – Active Directory, Group Policy, DHCP, DNS
- Znajomość pakietu MS Office na poziomie rozwiązywania problemów aplikacyjnych.
- Podstawowa znajomość zagadnień usług chmury Microsoft O365 i Azure
- Znajomość zagadnień sieci LAN, adresacja IP,
- Umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych switch, router, access point (Cisco, HP, Ubiquiti)
- Umiejętność pracy z ludźmi, wyrozumiałość i obycie z problemami technicznymi użytkowników.
- Znajomość konfiguracji urządzeń mobilnych: iOS, Android.
- Znajomość j. angielskiego na poziomie czytania i rozumienia dokumentacji IT i komunikatów systemowych.
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziana znajomość systemów Linux, w szczególności Ubuntu, Debian.
Oferujemy
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce Grupy Kapitałowej
- Pracę przy innowacyjnych projektach z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
- Bezpośredni wpływ na kształtowanie wizerunku Spółek Grupy Kapitałowej na rynku
- Możliwość rozwoju kompetencji w szerokim zakresie
- Stabilność zatrudnienia i przyjazną atmosferę pracy
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Pracę w godzinach 9:00- 17:00 (pełny etat).