Szukasz nowych możliwości, a może jesteś na tropie swojej pierwszej pracy?
Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych współpracą na umowę zlecenia w charakterze:
Pracownik Helpdesk IT
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CWUZL/JE/05/18
Nr ref.: CWUZL/JE/05/18
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
ZAKRES ZLECENIA
- wsparcie telefoniczne i zdalne użytkowników w zakresie środowiska pracy (PC/tablet/laptop/telefon),
- rozwiązywanie zgłoszeń elektronicznych dot. wybranych aplikacji używanych w organizacji,
- zbieranie informacji niezbędnych do rozwiązania incydentów przez pracowników II linii wsparcia - wstępna diagnostyka błędów sieci, drukarek, sprzętu użytkowników,
- monitoring i reakcja na zdarzenia wpływające z systemów informatycznych,
- informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń,
Nasze oczekiwania:
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe o profilu informatycznym/teleinformatycznym lub w trakcie studiów,
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office i systemu Windows 10,
- umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z użytkownikami, korespondencji technicznej, zdalnej obsługi użytkowników,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej w godz. 7-19,
Oferujemy:
OFERUJEMY:
- współpracę w ramach umowy zlecenia,
- pracę dla renomowanej instytucji ubezpieczeniowej,
- możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia, poszerzania swoich kompetencji,
- pracę w przyjaznej atmosferze, w dynamicznym zespole.