specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 4 770 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 4 770 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik Help Desk z językiem niemieckim
Zadania:
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia).
Koordynowanie - przyjmowanie, przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników.
Podstawową pomoc w zakresie helpdesk.
Informujemy,że praca świadczona jest w systemie zmianowym.
Wymagania:
Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2/C1).
Znajomość języka angielskiego.
Podstawowa znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
Zainteresowanie zagadnieniami IT oraz chęci doszkalania się.
Umiejętność pracy w zespole.
Dobra organizacja pracy;
Gotowość do podjęcia pracy w Bydgoszczy.
Oferujemy:
Stabilność zatrudnienia i umowę o pracę.
Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego.
Pracę w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem obcym.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 4 770 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 4 770 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...