LGBS Polska to dynamicznie rozwijająca się firma programistyczna z udziałem kapitału zagranicznego, realizująca projekty dla klientów w Polsce, a także USA, Kanadzie, Austrii, Hiszpanii i we Włoszech. W biurach na Śląsku (Gliwice, Katowice, Bielsko Biała i Częstochowa), we Wrocławiu oraz Warszawie pracuje ponad 550 inżynierów. LGBS jest wymieniany w ścisłej czołówce najszybciej rozwijających się spółek z branży IT w Centralnej Europie.
Pracownik Help Desk
(pierwsza linia wsparcia)
(pierwsza linia wsparcia)
Miejsce pracy: Gliwice
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację (poziom C1, C2)
- umiejętność pracy z komputerem – pakiet MS Office: Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej
- chęć pracy w systemie zmianowym i w weekendy (24/7)
Mile widziane:
- zainteresowanie zagadnieniami z zakresu IT
- doświadczenie w pracy w dziale IT lub wsparcia użytkowników
Oferujemy:
- pracę w ciekawych, międzynarodowych projektach
- profesjonalny system szkoleń wewnętrznych (językowe i techniczne)
- możliwość zdobycia certyfikatów
- bogaty pakiet socjalny (min. Kartę Benefit MultiSport, pakiet medyczny, czy firmowy sportowy kabriolet)