Ogłoszenie numer: 7705458, z dnia 2022-11-27
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik Help Desk IT
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- bieżąca obsługa zgłoszeń od użytkowników, dotyczących systemów informatycznych i sprzętu,
- wsparcie techniczne użytkowników E-commerce w zakresie rozwiązywanie problemów technicznych,
- współpraca z firmami zewnętrznymi - rozwiązywania problemów z aplikacjami,
- utrzymywanie oraz rozwijanie bazy wiedzy o aplikacjach biznesowych i systemach IT,
- konfiguracja i administracja stacjami roboczymi,
- współpraca wewnątrz działu przy realizacji projektów wewnętrznych.
Wymagania
- doświadczenie w obszarze wsparcia IT lub systemów ERP,
- doświadczenie i praktyczna znajomość sprzętu komputerowego i peryferyjnego,
- znajomość systemów i narzędzi firmy Microsoft,
- umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z infrastrukturą informatyczną - sprzęt i oprogramowanie: sieciowe, systemowe, użytkowe,
- postawa nastawiona na rozwiązywanie problemów oraz podnoszenie własnych kwalifikacji.
Mile widziane:
- doświadczenie praktyczne w zakresie działania rozwiązań klasy ERP, CRM,
- znajomość zasad działania sklepów internetowych,
- umiejętność administrowania serwerami Windows,
- znajomość sieci Ethernet, TCP/IP, WAN,
- znajomość SQL-a.
Oferujemy
- pracę przy ciekawych i zróżnicowanych projektach,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stabilne zatrudnienie na pełen etat w ogólnopolskiej firmie,
- wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia oraz umiejętności,
- pakiet socjalny (pakiet medyczny, karty sportowo-rekreacyjne, itp.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.