Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Zakres zadań: całościowe zarządzanie zapasami w sieci zaopatrzenia, zarządzanie i weryfikacja realizacji planów, rozwiązywanie i komunikowanie problemów z zaopatrzeniem oraz ich wpływu na popyt, współpraca z głównym planistą, planistą zakupów i harmonogramistami na poziomie fabryki,...
Twoje zadania na stanowisku: Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowe zgodnie z procedurami zakupowymi firmy; Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych Dostawców; Sporządzanie zestawień i analiz ofert; Generowanie zamówień zakupu; Administracyjna obsługa procesów zakupowych;...
Opis stanowiska: Prowadzenie postępowań zakupowych na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i urządzeń; Weryfikacja faktur pod względem spełnienia warunków handlowych...
Główny zakres obowiązków: prowadzenie kontroli gospodarki wodnej i ściekowej podmiotów odprowadzających ścieki przemysłowe do urządzeń kanalizacyjnych Spółki; opracowywanie materiałów i zestawień dotyczących ilości i jakości ścieków odprowadzanych przez kontrolowane podmioty;...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat 17 000 - 21 000 zł brutto/mies.
6 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie pracą Wydziału, w tym: organizowanie pracy podległych pracowników, nadzór nad realizacją zadań, nadzorowanie dyscypliny pracy, dokonywanie bieżącej i okresowej oceny pracowników, ustalenie i zarządzanie procesem prowadzenia ewidencji...
KOSPEL S.A. w Koszalinie, wiodący producent elektrycznych przepływowych podgrzewaczy wody, kotłów c.o. oraz wymienników c.w.u. istnieje od 1990 r. Aktualnie zatrudniamy łącznie 400 osób w czterech zakładach produkcyjnych (w dwóch w Koszalinie, w Karlinie i w Damnicy k/Słupska). Standardem dla nas jest najwyższa jakość we wszystkich przejawach działalności. Uzyskujemy ją dzięki wyspecjalizowanej załodze oraz wysokiej klasy maszynom i urządzeniom produkcyjnym. Mimo, iż KOSPEL SA nigdy nie korzystała z kapitału zagranicznego stale wprowadza nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne i technologiczne. Każdego roku poszerzamy park maszynowy, tworzymy nowe działy, zdobywamy nowe rynki zarówno w kraju, jak i na świecie. Więcej o firmie KOSPEL SA możesz się dowiedzieć na stronie www.kospel.pl
Pracownik działu zaopatrzenia
Miejsce pracy: Koszalin
Zadania:
zamawianie surowców i materiałów do produkcji
utrzymywanie optymalnych stanów magazynowych
poszukiwanie nowych dostawców na rynku
Wymagania:
wykształcenie min. średnie, mile widziany kier. elektroniczny
znajomość języka angielskiego - w stopniu dobrym lub bardzo dobrym
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Zakres zadań: całościowe zarządzanie zapasami w sieci zaopatrzenia, zarządzanie i weryfikacja realizacji planów, rozwiązywanie i komunikowanie problemów z zaopatrzeniem oraz ich wpływu na popyt, współpraca z głównym planistą, planistą zakupów i harmonogramistami na poziomie fabryki,...
Twoje zadania na stanowisku: Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowe zgodnie z procedurami zakupowymi firmy; Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych Dostawców; Sporządzanie zestawień i analiz ofert; Generowanie zamówień zakupu; Administracyjna obsługa procesów zakupowych;...
Opis stanowiska: Prowadzenie postępowań zakupowych na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i urządzeń; Weryfikacja faktur pod względem spełnienia warunków handlowych...
Główny zakres obowiązków: prowadzenie kontroli gospodarki wodnej i ściekowej podmiotów odprowadzających ścieki przemysłowe do urządzeń kanalizacyjnych Spółki; opracowywanie materiałów i zestawień dotyczących ilości i jakości ścieków odprowadzanych przez kontrolowane podmioty;...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat 17 000 - 21 000 zł brutto/mies.
6 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie pracą Wydziału, w tym: organizowanie pracy podległych pracowników, nadzór nad realizacją zadań, nadzorowanie dyscypliny pracy, dokonywanie bieżącej i okresowej oceny pracowników, ustalenie i zarządzanie procesem prowadzenia ewidencji...