Ogłoszenie numer: 427191, z dnia 2014-04-22
Firma CompFort Meridian Polska Sp. z o.o. od kilkunastu lat wdraża w średnich i dużych przedsiębiorstwach rozwiązania wspierające klientów w zarządzaniu ich biznesowymi systemami informatycznymi.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Działu Wsparcia
Miejsce pracy: mazowieckie, Warszawa, budynek Marriott
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pierwszą linię kontaktu i wsparcie techniczne dla klientów firmy, prowadzenie korespondencji z klientami, rejestrowanie/ klasyfikowanie wszystkich przychodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu oraz analizowanie problemów informatycznych.
Wymagania
- student kierunku informatycznego lub pokrewnego (3 – 5 rok)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość słownictwa technicznego – warunek konieczny)
- ogólna wiedza z zakresu IT
- wiedza z zakresu baz danych
- podstawowa znajomość języka programowania Java (lub inny)
- zdolność analitycznego myślenia
- zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów
- dyspozycyjność (praca zmianowa)
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane
Oferujemy
- cały etat
- umowę o pracę na czas nieokreślony
- prywatną opiekę medyczną
- pracę w młodym, dynamicznym środowisku
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego