Scania Polska S.A. jest generalnym dystrybutorem i przedstawicielem Scania CV AB, światowego lidera w produkcji pojazdów ciężarowych przeznaczonych dla ciężkiego transportu, autobusów miejskich (również napędzanych etanolem) i turystycznych oraz silników przemysłowych i morskich. W Polsce sieć Scania tworzą: 11 dilerów i 38 autoryzowanych serwisów.
Strategia firmy opiera się na zrównoważonym rozwoju, jest to również widoczne w relacji z naszymi pracownikami - wiele osób spędziło całe swoje życie zawodowe w Scania, pracując lokalnie i na całym świecie.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za nasze systemy sprzedażowe: testowanie, wprowadzanie zmian na podstawie informacji od sieci handlowej. Część Twoich obowiązków stanowić będzie również administrowanie wzorcami ofert i umów oraz tworzenie analiz i raportów. Będziesz więc w stałym kontakcie z Przedstawicielami Handlowymi w naszej sieci, działem IT w zakresie wdrażania i modyfikacji systemów oraz z fabryką w Szwecji – stąd swobodna komunikacja w języku angielskim jest niezbędna.
Niezbędna jest znajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji zarówno pisemnej jak i ustnej. Poszukujemy osób z wykształceniem wyższym lub na ostatnich latach studiów. Idealnie, jeśli masz analityczne nastawienie do pracy oraz wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne. Niezbędna będzie też łatwość w nawiązywaniu kontaktów (również z obcokrajowcami) oraz nastawienie na samodzielność i konsekwencję w działaniu. Do tego mile widziana bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz prawo jazdy kat B (C+E będzie dodatkowym atutem).
Będziesz miał okazję zdobywać doświadczenie w dziale wsparcia sprzedaży, z perspektywą rozwoju zarówno na tym stanowisku, jak i w innych obszarach. Jako stabilna firma z centralą w Szwecji, zadbamy o to, abyś czuł się w pracy, w zespole bardzo dobrze.