Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. windykacji telefonicznej

    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z dłużnikami, Negocjowanie, ustalanie warunków oraz monitorowanie spłaty zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, Wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności, Skuteczne motywowanie do dokonania...
  • Specjalista / Specjalistka w Biurze Windykacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej; obsługę spraw na drodze sądowej; kontakt z kancelariami prawnymi i komorniczymi; archiwizacja obsługiwanych dokumentów; raportowanie prowadzonych działań i efektów pracy;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Monitoringu Należności

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Rudniki, k. Częstochowy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Monitoring terminowości płatności; Windykacja wewnętrzna (procedura monitowania klientów) – komunikacja z klientami; Raportowanie poziomów należności oraz analiza wskaźników spływu należności – raporty operacyjne oraz zarządcze; Przegląd i realizacja...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Działu Windykacji

Berendsen Textile Service Sp. z o.o.
Miszewko
praca stacjonarna
3003 dni temu

Firma Berendsen Textile Service Sp. z o.o. jest liderem na europejskim rynku w zakresie wynajmu i serwisu odzieży roboczej, mat wejściowych oraz urządzeń higienicznych. Obecnie poszukujemy pracownika, który zajmie się windykacją telefoniczną klientów.

Pracownik Działu Windykacji
Miejsce pracy: Miszewko
Nr ref.: WIND/2016

 

 

 

Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku będzie należało:

  • Monitorowanie bieżącego stanu należności kontrahentów,

  • Prowadzenie negocjacji telefonicznych, korespondencji oraz harmonogramu spłat dla zadłużonych klientów firmy,

  • Wyjaśnianie ewentualnych niezgodności w rozrachunkach z klientami,

  • Kontakt z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi i kancelarią prawną w zakresie prowadzonych postępowań sądowych i egzekucyjnych,

  • Sporządzanie raportów, zestawień oraz archiwizowanie dokumentów windykacyjnych,

  • Współpraca z działem handlowym, działem obsługi klienta i księgowością.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie,

  • Doświadczenie w windykacji telefonicznej klientów,

  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel),

  • Praktyczna znajomość prawnych i finansowych aspektów procesów windykacyjnych,

  • Wysoko rozwinięte umiejętność komunikacji i pracy w zespole,

  • Dokładność, systematyczność,

  • Nastawienie na wynik,

  • Odpowiedzialność, uczciwość, umiejętność znajdowania rozwiązań.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o wiodącej pozycji rynkowej,

  • Prywatną opiekę medyczną,

  • Pracę w kompetentnym, miłym zespole,

  • Motywacyjny system wynagrodzeń.

Administratorem danych osobowych zebranych w aplikacji rekrutacyjnej jest Berendsen Textile Service z siedzibą w Żukowie 83-330 ul. Duńska 1. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., nr 101 poz. 926 ze zm.) dla potrzeb bieżących i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Dane mogą zostać udostępnione podmiotom przetwarzającym na zlecenie Berendsen Textile Service Sp. z o.o. w zakresie realizacji usług związanych z udostępnianiem systemów informatycznych dla celów rekrutacji. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rozpatrzenia aplikacji. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/a aplikacji.

Prosimy o zawarcie w CV oświadczenia zgody na przetwarzanie danych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Berendsen Textile Service Sp. z o.o. podanych w aplikacji rekrutacyjnej oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów przeprowadzenia bieżących i przyszłych procesów rekrutacyjnych.
 

Poznaj

Elis Polska

Dlaczego warto?

Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.

W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.

Proces rekrutacji

Krok Rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne Spotkanie rekrutacyjne
Krok Propozycja współpracy Propozycja współpracy

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. windykacji telefonicznej

    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z dłużnikami, Negocjowanie, ustalanie warunków oraz monitorowanie spłaty zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, Wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności, Skuteczne motywowanie do dokonania...
  • Specjalista / Specjalistka w Biurze Windykacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej; obsługę spraw na drodze sądowej; kontakt z kancelariami prawnymi i komorniczymi; archiwizacja obsługiwanych dokumentów; raportowanie prowadzonych działań i efektów pracy;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Monitoringu Należności

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Rudniki, k. Częstochowy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Monitoring terminowości płatności; Windykacja wewnętrzna (procedura monitowania klientów) – komunikacja z klientami; Raportowanie poziomów należności oraz analiza wskaźników spływu należności – raporty operacyjne oraz zarządcze; Przegląd i realizacja...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...