Aktualnie dla jednego z naszych Klientów – firmy doradczej należącej do jednego z największych w Polsce banków – poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik działu telefonicznej obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: TOK/2021
- Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klienta indywidualnego
- Obsługa systemu CRM
- Rejestrowanie danych
- Prowadzenie przeglądów dokumentacji i danych
- Dbanie o wewnętrzny przepływ informacji poprzez współpracę z innymi działami
- Wykształcenie minimum średnie
- Bardzo dobre umiejętności nawiązywania kontaktów i utrzymywania relacji z klientami
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klientów
- Doskonała organizacja pracy własnej
- Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów
- Dobrze rozwinięte umiejętności pracy w zespole
- Dobra znajomość obsługi komputera i programów z pakietu MS Office
- Atutem będzie znajomość obszaru finansów/kredytów hipotecznych
- Atrakcyjne wynagrodzenie w formie podstawy + premia
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub B2B
- Świetną lokalizację biura (Śródmieście)
- Możliwość długofalowej współpracy i awansu
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.