TimoCom Soft- und Hardware GmbH jest największą platformą transportową w Europie. Działamy od 1997 roku, a stabilna pozycja firmy sprawia, że marka cieszy się uznaniem klientów w aż 44 krajach! Do rozwoju firmy niewątpliwie przyczynia się nieprzeciętny zespół pracowników. Obecnie zatrudniamy ich ponad 400, z czego blisko 50 osób pracuje w placówce w Pile w firmie D.A. Korbut - Generalne Przedstawicielstwo na Polskę, Kraje Bałtyckie i WNP, które istnieje na rynku od 1999 roku.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik działu telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Piła
Oferujemy:
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
- dodatkowe ubezpieczenie grupowe na życie,
- stacjonarną pracę od poniedziałku do piątku, godz.: 8:00 – 16:00, 8:30 – 16:30,
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),
- przyjazną atmosferę,
- wsparcie pracodawcy w nauce języka angielskiego,
- wdrożenie oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe.
Oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego,
- doświadczenia w pracy z klientem,
- znajomości języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomości obsługi komputera oraz MS Office w stopniu dobrym,
- predyspozycji interpersonalnych oraz zaangażowania.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość branży TSL,
- doświadczenie w pracy z oprogramowaniem klasy CRM.
Zakres obowiązków:
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
- zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów, w tym wsparcia technicznego,
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów,
- identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów klientów,
- rejestrowanie informacji w systemach,
- prowadzenie negocjacji z klientami.