Spółka Auto Partner S.A. jest dynamicznie rozwijającym się importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i motocykli. Istniejąc na rynku od 1993 roku, firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Dzisiaj Auto Partner to ogromne centrum logistyczno-dystrybucyjne z centralą w Bieruniu, posiadające ponad 80 filii na terenie całego kraju, a także liczne przedstawicielstwa za granicą, m.in. w Czechach, Niemczech, Austrii, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Ukrainie.
„Firma to ludzie” – takie motto przyświeca nam na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie pracownik jest najcenniejszym zasobem, bez którego firma nie osiągnęłaby swojego sukcesu. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników, a nasz zespół składa się z wyspecjalizowanych doradców klienta, wyszkolonych przedstawicieli i dyrektorów, a także specjalistów z różnych dziedzin.
Kogo poszukujemy:
- osób potrafiących słuchać ludzi,
- lubiących uczyć się nowych rzeczy,
- potrafiących rozwiązywać problemy,
- z dużym entuzjazmem i zaangażowaniem,
- osób które lubią mieć wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia. (nie jest to praca Call Center)
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży części do samochodów,
- znajomość budowy pojazdów samochodowych,
- umiejętność obsługi programów pakietu Office m. in. Excel, Word oraz programy do obsługi sprzedaży,
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- odporność na stres.
Oferujemy:
- pracę w notowanej na giełdzie spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę,
- profesjonalne narzędzia pracy,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole,
- prywatną opiekę medyczną,
- pakiet socjalny,
- zniżki pracownicze na części i akcesoria samochodowe oraz motocyklowe,
- wsparcie na każdym etapie wdrożenia do pracy.