Spółka Auto Partner SA jest dynamicznie rozwijającym się importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i motocykli. Istniejąc na rynku od 1993 roku, firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Dzisiaj Auto Partner to ogromne centrum logistyczno-dystrybucyjne z centralą w Bieruniu, posiadające ponad 80 filii na terenie całego kraju, a także liczne przedstawicielstwa za granicą, m.in. w Czechach, Niemczech, Austrii, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Ukrainie.
„Firma to ludzie” – takie motto przyświeca nam na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie pracownik jest najcenniejszym zasobem, bez którego firma nie osiągnęłaby swojego sukcesu. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników, a nasz zespół składa się z wyspecjalizowanych doradców klienta, wyszkolonych przedstawicieli i dyrektorów, a także specjalistów z różnych dziedzin.
- bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office, w szczególności Excel
- umiejętność analitycznego myślenia, analizy i interpretacji danych liczbowych
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- wykształcenie min. średnie
- dobra organizacja czasu pracy
- sumienność i zaangażowanie
- kreatywność
- przygotowywanie umów lojalnościowych, analiz i raportów
- analiza i weryfikacja danych
- wsparcie w procesie koordynowania nowych projektów
- rejestrowanie i archiwizacja umów
- redagowanie dokumentów i pism
- wsparcie procesów sprzedaży oraz współpraca z dyrektorami regionalnymi oraz kierownikami filii
- pracę w notowanej na giełdzie spółce o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
- profesjonalne narzędzia pracy
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole
- pakiet socjalny
- zniżki pracownicze
- wsparcie na każdym etapie wdrożenia do pracy