Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    6 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

    REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    tłumaczenie wybranej dokumentacji i rozmów – przy zakresie technicznym zapewniamy wsparcie naszych inżynierów, wsparcie pracowników pod kątem językowym w zdarzeniach losowych, kontakt z Kontrahentem w języku francuskim, rejestracja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, tworzenie...
  • Specjalista ds. Administracji - Pracownik Recepcji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Katowickie Inwestycje SA   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do niej oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w spółce przy udziale zespołów merytorycznych; sporządzanie niezbędnych...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    22 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    22 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96​​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Administrator ds. Logistyki

    Solutions 4 You Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Codzienną komunikację z klientem oraz z dostawcami w aspektach logistycznych i technicznych. Zarządzanie zamówieniami klientów (przetwarzanie zamówień, nadzór nad realizacją, koordynowanie i weryfikacja planu dostaw). Współpracę z magazynem-kontrola...
  • Specjalista ds. Administracji

    Zymetric Sp. z o.o.   Kobyłka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa telefoniczna sekretariatu. Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w biurze. Obsługa administracyjna firmy i biura Zarządu. Współpraca z firmami /...
  • Specjalista ds. administracji z j. niemieckim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    O zespole: ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Działu Rozwoju Rynku

Auto Partner S.A.
Bieruń
praca stacjonarna
2162 dni temu

Spółka Auto Partner SA jest dynamicznie rozwijającym się importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i motocykli. Istniejąc na rynku od 1993 roku, firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Dzisiaj Auto Partner to ogromne centrum logistyczno-dystrybucyjne z centralą w Bieruniu, posiadające ponad 80 filii na terenie całego kraju, a także liczne przedstawicielstwa za granicą, m.in. w Czechach, Niemczech, Austrii, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Ukrainie.

„Firma to ludzie” – takie motto przyświeca nam na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie pracownik jest najcenniejszym zasobem, bez którego firma nie osiągnęłaby swojego sukcesu. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników, a nasz zespół składa się z wyspecjalizowanych doradców klienta, wyszkolonych przedstawicieli i dyrektorów, a także specjalistów z różnych dziedzin.

Pracownik Działu Rozwoju Rynku
Miejsce pracy: Bieruń
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office, w szczególności Excel
  • umiejętność analitycznego myślenia, analizy i interpretacji danych liczbowych
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • wykształcenie min. średnie
  • dobra organizacja czasu pracy
  • sumienność i zaangażowanie
  • kreatywność
Obowiązki:
  • przygotowywanie umów lojalnościowych, analiz i raportów
  • analiza i weryfikacja danych
  • wsparcie w procesie koordynowania nowych projektów
  • rejestrowanie i archiwizacja umów
  • redagowanie dokumentów i pism
  • wsparcie procesów sprzedaży oraz współpraca z dyrektorami regionalnymi oraz kierownikami filii
Oferujemy:
  • pracę w notowanej na giełdzie spółce o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
  • profesjonalne narzędzia pracy
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole
  • pakiet socjalny
  • zniżki pracownicze
  • wsparcie na każdym etapie wdrożenia do pracy
W celu spełnienia obowiązku informacyjnego AUTO PARTNER S.A. informuje, iż:

1.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału procesie rekrutacyjnym, a w przypadku wyrażenia na to zgody - również dalszych procesach rekrutacyjnych.

2.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wskazanych w katalogu danych osobowych, które pracodawca, zgodnie z Kodeksem Pracy, może żądać od osoby ubiegającej się o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust.2 lit. h RODO. W pozostałych przypadkach podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda osoby, której dane dotyczą art. 6 ust. 1 lit. a RODO i art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

3.Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż czas trwania procesu rekrutacji. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych również w dalszych procesach rekrutacyjnych, dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny dla realizacji ww. celów, jednak nie dłużej niż do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą. dotyczą. 
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    6 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

    REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    tłumaczenie wybranej dokumentacji i rozmów – przy zakresie technicznym zapewniamy wsparcie naszych inżynierów, wsparcie pracowników pod kątem językowym w zdarzeniach losowych, kontakt z Kontrahentem w języku francuskim, rejestracja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, tworzenie...
  • Specjalista ds. Administracji - Pracownik Recepcji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Katowickie Inwestycje SA   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do niej oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w spółce przy udziale zespołów merytorycznych; sporządzanie niezbędnych...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    22 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    22 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96​​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Administrator ds. Logistyki

    Solutions 4 You Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Codzienną komunikację z klientem oraz z dostawcami w aspektach logistycznych i technicznych. Zarządzanie zamówieniami klientów (przetwarzanie zamówień, nadzór nad realizacją, koordynowanie i weryfikacja planu dostaw). Współpracę z magazynem-kontrola...
  • Specjalista ds. Administracji

    Zymetric Sp. z o.o.   Kobyłka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa telefoniczna sekretariatu. Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w biurze. Obsługa administracyjna firmy i biura Zarządu. Współpraca z firmami /...
  • Specjalista ds. administracji z j. niemieckim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    O zespole: ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz...