Masz doświadczenie w branży FMCG?
Od samego początku działalność przedsiębiorstwa obejmuje przede wszystkim bezpośredni import, a także dystrybucję detaliczną i hurtową kaw ziarnistych oraz mielonych pochodzących z najlepszych, europejskich palarni.
Kogo szukamy?
Pracownik Działu Obsługi Klienta
- Hurtownia spożywcza
Miejsce pracy: Komorów
Zadania:
- Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy (odbieranie telefonów, odpisywanie na wiadomości, przyjmowanie zamówień telefonicznych, udzielanie informacji o asortymencie oraz statusach zamówień);
- Obsługa programu kurierskiego oraz Poczty Polskiej (nadawanie przesyłek);
- Obsługa programu NAVIREO, platformy Shoper, serwisu Allegro oraz MS Allegro;
- Tworzenie list zamówień do przygotowania na magazynie;
- Sprawdzanie poprawności przygotowanych zamówień;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- Wykonywanie zleconych zadań przez kierownika zmiany.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta/sprzedaży;
- Biegła obsługa komputera, w tym również dobra znajomość pakietu MS Office;
- Motywacja i zapał do pracy;
- Komunikatywność i otwartość;
- Doskonała umiejętność organizacji pracy pod presją czasu;
- Zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Zdolność koncentracji i podzielność uwagi;
- Punktualność;
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Tygodniowe szkolenie wstępne;
- Pełne przygotowanie merytoryczne i praktyczne przez cały trzymiesięczny okres próbny;
- Przyjazne warunki pracy;
- Praca na pełen etat w systemie zmianowym. W poniedziałki w godz. 8:00-20:30. Od wtorku do piątku w godz. 8:00-15:00 i 12:30-19:00)
- Praca na umowę zlecenie, z możliwością przejścia po okresie 3 msc-y na umowę o pracę;
- Zdobycie doświadczenia;
- Pracę w młodym zespole,