Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków - Zakopiańska
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- rejestrowanie klientów i wydawanie kart MAKRO
- rejestracja i obsługa reklamacji klientów
- profesjonalna obsługa klientów w punkcie obsługi klienta i na stanowiskach kasowych
- prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary
- stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
Nasze oczekiwania:
- entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem
- wykształcenie minimum zawodowe
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- dyspozycyjność (praca zmianowa)
- dokładność i rzetelność
- mile widziana aktualna książeczka Sanepidu
Mamy Ci do zaoferowania:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjny system premiowy
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- pakiet prywatnej opieki medycznej
- zniżki na zakupy w MAKRO
- dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej
- bony towarowe przyznawane w okresie Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia
- karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus)
- bilety do kina, teatru, zoo, parków rozrywki itp.
- dofinansowanie do wypoczynku Pracownika i jego dzieci
- paczki Mikołajkowe dla dzieci
- wyprawka z tytułu narodzin dziecka
- wyprawka szkolne
- przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Poznaj
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Dlaczego warto?
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Proces rekrutacji
- Krok Analiza CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Podpisanie umowy