Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem blisko 1000 Saloników Prasowych, w tym ponad 100 Salonów Top-Press.
Poszukujemy osób do pracy w Szczecińskim Oddziale Departamentu Dystrybucji FMCG na stanowisku:
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczecin
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pracy działu poprzez zapewnienie stałej i kompleksowej współpracy z kontrahentami.
Do obowiązków wybranej osoby należeć będzie między innymi:
- bezpośrednia telefoniczna obsługa klientów,
- sporządzanie dokumentów sprzedaży (fv, paragony),
- aktualizacja bazy towarowej,
- prowadzenie rozliczeń kierowców,
- obsługa reklamacji,
- przygotowywanie danych, raportów i analiz na potrzeby oddziału.
Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (pożądane doświadczenie w telemarketingu FMCG)
- wysokich zdolności interpersonalnych ułatwiających nawiązywanie kontaktów z kontrahentami,
- znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętności współpracy w zespole,
- sumienności, rzetelności i odpowiedzialności w wykonywaniu obowiązków.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznym i stale rozwijającym się zespole,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe uzupełnione systemem motywacyjnym,
- możliwość rozwoju zarówno osobistego jak i zawodowego.