Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem blisko 1000 Saloników Prasowych, w tym ponad 100 Salonów Top-Press.
Poszukujemy kandydatów/kandydatek do pracy w Oddziale Wrocławskim Departamentu Dystrybucji Prasy na stanowisku:
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:
- bezpośrednią i telefoniczną obsługę klienta,
- obsługę zgłoszeń reklamacyjnych,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
- przeprowadzanie analiz sprzedaży prasy.
Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego (preferowane wyższe),
- doświadczenia w pracy w działach obsługi klienta lub/i call center,
- samodzielności i zdolności organizacyjnych,
- umiejętności podejmowania różnorodnych zadań i decyzji,
- umiejętności nawiązywania kontaktów i współdziałania w zespole,
- znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office,
- wysokiej odporności na stres.
Wybranej osobie oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ogólnopolskim zasięgu,
- szkolenia wstępne oraz rozwojowe,
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- wynagrodzenie stałe uzupełnione elementami motywacyjnymi.