Ogłoszenie numer: 413835, z dnia 2014-03-24
Międzynarodowa firma handlowa GOCLEVER Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, zajmująca się krajową i zagraniczną dystrybucją elektroniki użytkowej poszukuje osoby na stanowisko:
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: wielkopolskie, Wysogotowo k. Poznania
Opis stanowiska
Zakres zadań:
- Kontakt telefoniczny z klientem – połączenia przychodzące (udzielenie informacji technicznych na temat urządzeń, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania),
- Kontakt mailowy z klientem (odpowiedzi na pytania klientów),
- Obsługa bazy danych klientów (przekazywanie informacji odnośnie statusu reklamacji, wysyłanie zgłoszeń do firmy kurierskiej),
- Utrzymywanie właściwych relacji z klientami,
- Doradztwo w zakresie oferowanych rozwiązań.
Wymagania
- Biegła obsługa komputera (Internet, pakiet Office),
- Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu,
- Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,
- Cierpliwość,
- Komunikatywność,
- Wysoka kultura osobista,
- Chęć do rozwoju.
Mile widziane:
- Zainteresowanie branżą elektroniczną,
- Znajomość programu Symfonia,
- Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
- Rozbudowane wdrożenie i pełne szkolenie,
- Ciekawą pracę w międzynarodowej organizacji,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
- Pracę w młodym zespole, w sympatycznej atmosferze, w rozwijającej się firmie,
- Możliwość realizacji własnych pomysłów, wdrażania kreatywnych rozwiązań.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.