W GRASP GROUP od 1998 roku zajmujemy marketingiem dla międzynarodowych koncernów w Polsce i zagranicą. W ramach działań marketingowych prowadzimy kampanie 360 od pomysłu po realizację. W ramach grupy jeden z naszych podmiotów zależnych GRASP24.pl specjalizuje się w szeroko rozumianej produkcji reklamowej, ze szczególnym nastawieniem na produkcje niskonakładowe. Nasi klienci operują między innym w takich branżach jak: FMCG, opieka zdrowotna, elektronika, szkolenia, reklama, budownictwo, architektura, eventy, finanse. W związku z dynamicznym rozwojem firmy jak i nowych usług, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko(a):
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
OPIS STANOWISKA:
- telefoniczna obsługa Klientów w tym przygotowywanie ofert,
- odbywanie spotkań handlowych
- aktywne pozyskiwanie Klientów i opieka na stałymi Klientami firmy
- składanie i bieżąca koordynacja zleceń,
- bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów oraz Partnerów,
- obsługa zapytań mailowych,
- wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy,
WYMAGANIA:
- wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie kierunkowe,
- wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- chęć do doskonalenia umiejętności i otwartość na ciągłe podnoszenie kwalifikacji i pozyskiwanie nowych kompetencji,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- znajomość branży poligraficznej w zakresie druku cyfrowego i offsetowego będzie dodatkowym atutem,
OFERUJEMY:
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności,
- możliwość rozwoju zawodowego i pozyskania nowych kompetencji,
- narzędzia do pracy: smartphone, komputer, dla najlepszych samochód służbowy
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu),
- przyjazną atmosferę pracy, w młodym, energicznym, i profesjonalnym zespole,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,