Ogłoszenie numer: 1911986, z dnia 2018-02-27
Firma Partner sp. j. to młoda dynamicznie rozwijająca się Agencja Pracy Tymczasowej wyspecjalizowana w zakresie selekcji i rekrutacji kadry pracowniczej. Od kilku lat sukcesywnie rozbudowujemy bazę o coraz to nowych Klientów. Główna siedziba firmy znajduje się w Piasecznie k/ Warszawy. Personel tworzący firmę PARTNER sp. j. posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe, zdobyte dzięki obsłudze jednych z największych tego typu Agencji w Polsce. Nabyta w ten sposób wiedza i kompetencje, pozwala nam na profesjonalne zaspokajanie oczekiwań nawet najbardziej wymagających Klientów z każdej branży. W realiach stale zmieniających się potrzeb, charakteryzuje nas szczególna otwartość, elastyczność w działaniu oraz szybka i kompleksowa obsługa. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi dawały Państwu najwyższą satysfakcję. Wielu naszych klientów codziennie docenia profesjonalizm i zaangażowanie stale z nami współpracując.
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Piaseczno
Opis stanowiska
- Obsługa klienta.
Wymagania
- Język w stopniu zaawansowanym.
Oferujemy
- Pracę w biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Wynagrodzenie
Od 3000 do 4000 PLN