Ogłoszenie numer: 110510, z dnia 2010-08-18
Itelix Investment Sp. z o.o.
Itelix Investment Sp. z o.o. specjalizuje się w produkcji specjalistycznego oprogramowania dla przedsiębiorstw, w tym systemów zakupowo-przetargowych, systemów zarządzania dokumentami i procesami oraz systemów zarządzania dla firm szkoleniowych i gastronomii. Zajmujemy się także technologiami pozyskiwania i analizy danych, systemami informacji biznesowej, a ponadto rozwijamy narzędzia umożliwiające sprzedaż publikacji w formie elektronicznej.
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- obsługa klientów - udzielanie informacji na temat oferowanych produktów - help-desk oprogramowania - szkolenie i wspieranie użytkowników - zdalne instalacje oprogramowania u klientów - współpraca przy pisaniu dokumentacji do oprogramowaniaWymagania
- zdolności interpersonalne i komunikatywność w kontaktach z klientami - samodzielność i otwartość na nowe wyzwania - przynajmniej podstawowa znajomość Microsoft SQL Server - znajomość systemu Windows oraz typowego oprogramowania biurowego (w tym MS Office) - dodatkowym atutem będzie przynajmniej ogólna znajomość programowania w językach wysokiego poziomu (Delphi, C++, C#)Oferujemy
- atrakcyjne warunki zatrudnienia - umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie - pracę w młodym, profesjonalnym zespole - szkolenia - możliwość rozwoju zawodowego - możliwość zatrudnienia studentów (nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku)Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.