Dlaczego warto do nas dołączyć?
Jesteśmy stale rozwijającą się międzynarodową siecią handlową w dziedzinie wyposażenia sypialni, łazienki, salonu i ogrodu.
Jako Pracownik Działu Logistycznego Wsparcia Klienta będziesz mieć wpływ na najwyższą jakość obsługi 500 sklepów sieci JYSK w Polsce, Czechach, Słowenii, na Węgrzech, Ukrainie i na Słowacji, w Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Bośni i Hercegowinie, Serbii, Armenii, Mołdawii i Czarnogórze.
Będziesz ściśle współpracował ze sklepami oraz administracją w obsługiwanych krajach, działem przyjęcia i wysyłki, działem planowania, działem transportu, działem kontroli jakości, centrum dystrybucji JYSK w Danii,
Szwecji i Chinach, przewoźnikami i agencjami celnymi.
Będziesz miał możliwość wykazania się w związku z różnorodnością obowiązków oraz pozyskasz nowe i interesujące doświadczenie.
- Przygotowywanie, kontrola dokumentacji wymaganej do odprawy celnej towaru w imporcie i eksporcie,
- Obsługa zamówień sklepowych oraz organizacja i kontrola zatowarowania nowo otwieranych i reorganizowanych sklepów,
- Obsługa posprzedażowa w zakresie logistyki w oparciu o raporty i zgłoszenia sklepowe,
- Obsługa zapytań sklepów odnośnie asortymentu, zamówień i dostaw,
- Zapewnienie możliwie najlepszej komunikacji ze sklepami poprzez e-mail i kontakt telefoniczny,
- Wkład w usprawnianie procedur Działu Logistycznego Wsparcia Klienta poprzez wskazywanie możliwych udogodnień działań operacyjnych.
- Komunikujesz się dobrze w języku angielskim, zarówno w mowie jak w piśmie,
- Jesteś komunikatywny i wykazujesz się pozytywnym i proaktywnym podejściem do codziennych zadań i problemów,
- Wykazujesz się systematycznością, dobrą organizacją pracy oraz uporem w dążeniu do realizacji celów,
- Masz odpowiednie wykształcenie oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Znajomość SAP mile widziana.
Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, świadczenia socjalne.