Pracownik Działu Kas i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Toruń
Wymiar etatu: 3/4
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta
- prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary
- prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu
- stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- rejestracja i obsługa reklamacji klientów
- rejestrowanie klientów i wydawanie kart MAKRO
Nasze oczekiwania:
- entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem
- wykształcenie minimum zawodowe
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy)
- dokładność i rzetelność
- mile widziana aktualna książeczka Sanepidu
Mamy Ci do zaoferowania:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjny system premiowy
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- bogaty pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do posiłków w stołówce pracowniczej, pakiet prywatnej opieki medycznej, zniżki na zakupy w MAKRO)
- przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
- konkursy z nagrodami dla pracowników
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Poznaj
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Dlaczego warto?
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Proces rekrutacji
- Krok Analiza CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Podpisanie umowy