Pracownik Działu Kas i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Toruń
Wymiar etatu: 3/4
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta
- prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary
- prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie minimum zawodowe
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy)
- aktualna książeczka Sanepidu
Mamy Ci do zaoferowania:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- dofinansowanie do posiłków w stołówce pracowniczej
- pakiet opieki medycznej
Poznaj
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Dlaczego warto?
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Proces rekrutacji
- Krok Analiza CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Podpisanie umowy