Firma RENEX - największa i najdłużej działająca polska firma dostarczająca najnowsze technologie w zakresie produkcji i serwisu urządzeń elektronicznych poszukuje
Pracownik działu importu
Miejsce pracy: Włocławek
WYMAGANIA:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- mile widziane doświadczenie w pracy w dziale importu/exportu,
- wysoki poziom samoinicjatywy, kreatywności, entuzjazmu, zaangażowania, dobrej organizacji pracy,
- komunikatywności,
- kreatywności.
OPIS ZADAŃ:
- Przyjmowanie zamówień z Działu Handlowego i prowadzenie bieżących analiz stanów magazynowych towarów (Bilans Stanu Towarów) oraz składanie zamówień u ich dostawców w oparciu o te analizy. Minimum raz w tygodniu. BST.
- Składanie zamówień u dostawców oraz kontrola nad przebiegiem ich realizacji.
- Ustalenie terminarza dostaw z dostawcami.
- Aranżacja transportu krajowego i międzynarodowego towarów w oparciu o oferty z firm spedycyjnych. Udział w negocjacjach ze spedytorami oraz przewoźnikami i wybór najatrakcyjniejszej oferty.
- Kontakty z urzędami i agencjami celnymi. Przygotowanie zestawu dokumentów niezbędnych do odprawy celnej i przyjęcia dostawy na magazyn ( faktury, świadectwa pochodzenia produktów, certyfikaty, dokumenty przewozowe itp.). Realizacja gospodarczych procedur celnych. Kontrola nad odpowiednimi kodami celnymi CN oraz stawkami celnymi.
- Czuwanie nad zgodnością otrzymywanych oraz wystawianych dokumentów z polskimi przepisami i umowami międzynarodowymi.
- Nadzór nad jakością i terminowością dostaw, ich rozliczanie oraz składanie reklamacji/ zwrotów ilościowych i jakościowych u dostawców oraz nadzór nad ich przebiegiem (faktury korygujące).
- Obieg dokumentów w programie.
- Działania w zakresie rozwoju handlu zagranicznego firmy, poprzez szukanie nowych produktów do oferty handlowej firmy.
- Analizy rynkowe produktów, badanie konkurencji, jak również potrzeb klientów poprzez ścisłą współpracę z Działem Sprzedaży.
- Tłumaczenie korespondencji z kontrahentami z języka angielskiego na polski i odwrotnie, tłumaczenie instrukcji obsługi, dokumentacji technicznej i innych dokumentów związanych z towarem.
- Wsparcie Działu Handlowego poprzez przygotowanie wszelkich materiałów marketingowych, wspierających promocję i sprzedaż produktów, a także bieżące informowanie o nowościach/ produktach wycofanych z oferty, informowanie o terminach dostaw, wsparcie w rozwiązaniach problemów technicznych poprzez bieżącą komunikację telefoniczną i mailową.
- Budowanie długofalowej współpracy z kontrahentami, a także koordynowanie realizacji kontraktów zagranicznych.
- Promocja i ochrona marki oraz dbanie o wizerunek firmy w kontaktach z kontrahentami.
- Ścisła współpraca z innymi Działami firmy ( Magazyn/Sprzedaż/Księgowość).
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Pracodawcę i Kierownika Działu.
OFERUJEMY
- pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z 30 letnim doświadczeniem i oferujemy stabilną pracę oraz możliwość rozwoju,
- zatrudnienie w oparciu o staż zawodowy z PUP/umowę o pracę/współpracy w stabilnej, intensywnie rozwijającej się i znanej na rynku firmie,
- otwarte środowisko pracy, w którym nowe pomysły i inicjatywy są wysoko cenione,
- możliwość rozwoju osobistego (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne),
- nowoczesne narzędzia i metodologia pracy.