Ogłoszenie numer: 33477, z dnia 2007-09-14
e-Telko Sp. z o.o.
E-Telko Sp. z o.o. to niezależny operator telekomunikacyjny, wchodzący w skład holdingu telekomunikacyjnego TelePolska Holding.
Pracownik działu Hotline
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
* telefoniczna obsługa klientów * przyjmowanie zgłoszeń od firm kooperujących * rozwiązywanie problemów technicznych w oparciu o swoją wiedzę i dostępne narzedzia * testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań i usług * monitoring i kontrola działania usługWymagania
* wykształcenie min. średnie (preferowany kierunek informatyczny lub telekomunikacyjny - mile widziani studenci), * bardzo dobra komunikatywność i umiejętność pracy w zespole * kreatywność i zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów * zdolność szybkiego przyswajania nowej wiedzy * wysoki poziom kultury osobistej * znajomość zagadnień związanych z technologiami: VoIP, ADSL * znajomość zagadnień sieciowych * podstawowa znajomość Linuxa * znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym * dyspozycyjność i gotowość do pracy zmianowej * prawo jazdy kat. B dodatkowym atutemOferujemy
* możliwość zdobycia doświadczenia w branży telekomunikacyjnej * praca w miłej atmosferzeProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.