Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik działu helpdesk

HBH Sp. zo.o. Sp.k.
wielkopolskie, Przeźmierowo koło Poznania
praca stacjonarna
3241 dni temu

Ogłoszenie numer: 965471, z dnia 2016-02-10

Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym. Należymy do Grupy Kapitałowej zajmującej się sprzedażą hurtową materiałów grzewczych, sanitarnych i sieci zewnętrznych.
Chętnie rozpoczniemy współpracę z osobą ambitną, chętną do podnoszenia swoich kwalifikacje i zdobywania wiedzy na stanowisku:

Pracownik działu helpdesk

Miejsce pracy: wielkopolskie, Przeźmierowo koło Poznania

 

Opis stanowiska

  • zdalne wsparcie informatyczne użytkowników programów wspomagających sprzedaż i zakupy w Spółkach Grupy Kapitałowej
  • monitoring, diagnozowanie otrzymywanych zgłoszeń oraz ich realizacja
  • administrowanie danych systemowych
  • raportowanie oraz tworzenie dokumentacji

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość pakietu office
  • znajomość procesów sprzedaży i zakupów
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • rzetelność i systematyczność w realizacji powierzonych zadań
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja czasu pracy
  • umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
  • komunikatywność

Dodatkowym atutem będzie dobra znajomość języka niemieckiego

Oferujemy

  • pracę w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego
  • uczestnictwo w ciekawych projektach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...