Ogłoszenie numer: 965471, z dnia 2016-02-10
Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym. Należymy do Grupy Kapitałowej zajmującej się sprzedażą hurtową materiałów grzewczych, sanitarnych i sieci zewnętrznych.
Chętnie rozpoczniemy współpracę z osobą ambitną, chętną do podnoszenia swoich kwalifikacje i zdobywania wiedzy na stanowisku:
Pracownik działu helpdesk
Miejsce pracy: wielkopolskie, Przeźmierowo koło Poznania
Opis stanowiska
- zdalne wsparcie informatyczne użytkowników programów wspomagających sprzedaż i zakupy w Spółkach Grupy Kapitałowej
- monitoring, diagnozowanie otrzymywanych zgłoszeń oraz ich realizacja
- administrowanie danych systemowych
- raportowanie oraz tworzenie dokumentacji
Wymagania
- bardzo dobra znajomość pakietu office
- znajomość procesów sprzedaży i zakupów
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- rzetelność i systematyczność w realizacji powierzonych zadań
- umiejętność pracy w zespole
- dobra organizacja czasu pracy
- umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
- komunikatywność
Dodatkowym atutem będzie dobra znajomość języka niemieckiego
Oferujemy
- pracę w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego
- uczestnictwo w ciekawych projektach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.