Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym. Należymy do Grupy Kapitałowej zajmującej się sprzedażą hurtową materiałów grzewczych, sanitarnych i sieci zewnętrznych.
Chętnie rozpoczniemy współpracę z osobą ambitną, chętną do podnoszenia swoich kwalifikacje i zdobywania wiedzy na stanowisku:
Pracownik działu helpdesk
Miejsce pracy: Przeźmierowo koło Poznania
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za wsparcie merytoryczne użytkowników programów wspomagających sprzedaż, zakupy i logistykę w Spółkach Grupy Kapitałowej.
Wymagane kwalifikacje:
- znajomości procesów logistycznych, sprzedaży i zakupów
- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów
- umiejętność pracy w zespole
- bardzo dobra znajomość pakietu office
- dobra organizacja czasu pracy
- umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
- komunikatywność
Dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego.
Zapewniamy:
- Pracę w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego
- Uczestnictwo w ciekawych projektach