Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Młodszy Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Dołączenie do zespołu Service Desk. Obsługa linii angielskiej. Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe. Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM. Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów. Wskazywanie usprawnień procesów. Punkt eskalacji dla pilnych...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Działu Helpdesk

Manpower Warszawa Postępu
Warszawa
praca stacjonarna
4155 dni temu

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Pracownik Działu Helpdesk
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: HS/052/MLM

Zadania:
  • Przyjmowanie, rejestracja, wstępna diagnoza zgłoszeń awarii,problemów oraz zapytań od użytkowników
  • Rozwiązywanie problemów poprzez udzielanie telefonicznych wskazówek oraz zdalną pracę na komputerach użytkowników.
  • Przekazywanie trudniejszych zadań do kolejnych linii wsparcia technicznego
  • Utrzymywanie kontaktu z użytkownikami poprzez informowanie ich o statusie zarejestrowanych zadań.
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym naprowadzenie rozmów przez telefon oraz prowadzenie korespondencji elektronicznej.
  • Umiejętności interpersonalne, komunikacyjne oraz organizacyjne niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta helpdesku.
  • Umiejętności techniczne niezbędne do przeprowadzenia wstępnej analizy zgłoszeń awarii lub zapytań oraz ich właściwej klasyfikacji.
  • Praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów użytkowników systemów Windows XP, 7
  • oraz programów z pakietu MS Office 2003 - 2010
  • Podstawowa znajomość sieci informatycznych TCP/IP
  • Podstawowej znajomość Active Directory 2003/2008 oraz Exchange2003-2010
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale wsparcia technicznego
Oferujemy:
  • Pracę w pozytywnym i zgranym zespole
  • Możliwość nabycia praktycznej wiedzy z korporacyjnych rozwiązań informatycznych
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Młodszy Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Dołączenie do zespołu Service Desk. Obsługa linii angielskiej. Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe. Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM. Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów. Wskazywanie usprawnień procesów. Punkt eskalacji dla pilnych...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...