Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik Działu Helpdesk
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: HS/052/MLM
Zadania:
- Przyjmowanie, rejestracja, wstępna diagnoza zgłoszeń awarii,problemów oraz zapytań od użytkowników
- Rozwiązywanie problemów poprzez udzielanie telefonicznych wskazówek oraz zdalną pracę na komputerach użytkowników.
- Przekazywanie trudniejszych zadań do kolejnych linii wsparcia technicznego
- Utrzymywanie kontaktu z użytkownikami poprzez informowanie ich o statusie zarejestrowanych zadań.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym naprowadzenie rozmów przez telefon oraz prowadzenie korespondencji elektronicznej.
- Umiejętności interpersonalne, komunikacyjne oraz organizacyjne niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta helpdesku.
- Umiejętności techniczne niezbędne do przeprowadzenia wstępnej analizy zgłoszeń awarii lub zapytań oraz ich właściwej klasyfikacji.
- Praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów użytkowników systemów Windows XP, 7
- oraz programów z pakietu MS Office 2003 - 2010
- Podstawowa znajomość sieci informatycznych TCP/IP
- Podstawowej znajomość Active Directory 2003/2008 oraz Exchange2003-2010
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale wsparcia technicznego
- Pracę w pozytywnym i zgranym zespole
- Możliwość nabycia praktycznej wiedzy z korporacyjnych rozwiązań informatycznych
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00