Ogłoszenie numer: 209744, z dnia 2012-05-11
Comp-Win Sp. z o.o.
poszukujemy pracownika na stanowisko:
Pracownik Działu Helpdesk
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników dedykowanych aplikacji obsługi spedycji (po przejściu niezbędnych szkoleń wewnętrznych)
- Przyjmowanie zgłoszeń (e-mail lub telefonicznie)
- Diagnoza usterek technicznych na podstawie istniejących procedur
- Instalacja i konfiguracja aplikacji
- Dokumentowanie zgłoszeń
Wymagania
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej, w szczególności prowadzenia rozmów telefonicznych
- Umiejętność posługiwania się aplikacjami biurowymi (MS Office, OpenOffice)
- Dobra znajomość działania systemu Windows
- Znajomość budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego
- Gotowość do podjęcia pracy w wymiarze 1 etat (praca w godz. 8:00 – 16:00)
Oferujemy
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w młodym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Umowę o pracę
Wynagrodzenie brutto od 2000 zł do 2500 zł
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.