Ogłoszenie numer: 1435246, z dnia 2016-12-13
Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim. Zajmujemy się sprzedażą hurtową materiałów grzewczych i sanitarnych. Chętnie rozpoczniemy współpracę z osobami ambitnymi, chcącymi poszerzać swoje umiejętności, wiedzę oraz które chcą zasilić szeregi w Spółce w POZNANIU i objąć stanowisko:
Pracownik Działu Helpdesk
Miejsce pracy: Poznań, Poznań, ul. Wichrowa 28
Opis stanowiska
- wsparcie merytoryczne pracowników grupy HBH w zakresie programu ERP
- aktywne poszukiwanie rozwiązań w odpowiedzi na zgłoszone przez użytkowników błędy
- rozwój oprogramowania – analiza i implementacja zmian, testy i wdrożenia
- prowadzenie szkoleń i tworzenie instrukcji dla użytkowników ERP
- przygotowywanie raportów analitycznych na potrzeby użytkowników
- zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami
- parametryzacja systemu
- monitoring kluczowych obszarów systemu w celu zachowania ciągłości działania procesów biznesowych
Wymagania
- umiejętność samodzielnego i kreatywnego rozwiązywania problemów
- dobra współpraca w zespole
- komunikatywność
- mile widziana znajomość procesów logistycznych, sprzedaży i zakupów
- mile widziana znajomość języka niemieckiego
Oferujemy
- umowę o pracę
- doskonalenie umiejętności analitycznych
- możliwość rozwoju dzięki dużej różnorodności zagadnień
- pozyskanie wiedzy o organizacji i funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
- możliwość szkoleń merytorycznych oraz językowych
- wsparcie merytoryczne doświadczonych pracowników
- dołączenie do zgranego zespołu
- darmowy transport autobusowy oraz dofinansowanie posiłków
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.