Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Działu Helpdesk

HBH Sp. zo.o. Sp.k.
Poznań, Poznań, ul. Wichrowa 28
praca stacjonarna
2933 dni temu

Ogłoszenie numer: 1435246, z dnia 2016-12-13

Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim. Zajmujemy się sprzedażą hurtową materiałów grzewczych i sanitarnych. Chętnie rozpoczniemy współpracę z osobami ambitnymi, chcącymi poszerzać swoje umiejętności, wiedzę oraz które chcą zasilić szeregi w Spółce w POZNANIU i objąć stanowisko:

Pracownik Działu Helpdesk

Miejsce pracy: Poznań, Poznań, ul. Wichrowa 28

 

Opis stanowiska

  • wsparcie merytoryczne pracowników grupy HBH w zakresie programu ERP
  • aktywne poszukiwanie rozwiązań w odpowiedzi na zgłoszone przez użytkowników błędy
  • rozwój oprogramowania – analiza i implementacja zmian, testy i wdrożenia
  • prowadzenie szkoleń i tworzenie instrukcji dla użytkowników ERP
  • przygotowywanie raportów analitycznych na potrzeby użytkowników
  • zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami
  • parametryzacja systemu
  • monitoring kluczowych obszarów systemu w celu zachowania ciągłości działania procesów biznesowych

Wymagania

  • umiejętność samodzielnego i kreatywnego rozwiązywania problemów
  • dobra współpraca w zespole
  • komunikatywność
  • mile widziana znajomość procesów logistycznych, sprzedaży i zakupów
  • mile widziana znajomość języka niemieckiego

Oferujemy

  • umowę o pracę
  • doskonalenie umiejętności analitycznych
  • możliwość rozwoju dzięki dużej różnorodności zagadnień
  • pozyskanie wiedzy o organizacji i funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
  • możliwość szkoleń merytorycznych oraz językowych
  • wsparcie merytoryczne doświadczonych pracowników
  • dołączenie do zgranego zespołu
  • darmowy transport autobusowy oraz dofinansowanie posiłków
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...