Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
- odpowiedzialność za rozwiązywanie zgłaszanych przez pracowników problemów technicznych
- rejestrowanie, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń wedle ustalonych procedur
- zapewnianie wsparcia zgodnie z procedurami i zasadami współpracy
- kontakt z użytkownikami zgłaszającymi potrzebe wsparcia
- monitorowanie przebiegu wsparcia i bieżące informowanie użytkownika końcowego
- raportowanie podejmowanych działań w systemie
- bardzo dobra znajmość języka polskiego, angielskiego i rosyjskiego (wymóg konieczny!)
- znajomośc zagadnień z zakresu Helpdesk IT
- orientacja na pełnienie wsparcia
- rozbudowanie umiejętności komunikacyjne
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę w pełnym wymiarze etatu
- długotrwałe zatrudnienie
- pracę w międzynarodowej, znanej firmie
- codzienny wkład w ulepszanie procedur i pracy
- mozliwość wykorzystywania języków obcych