Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym.
Obecnie do Działu IT poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Działu Help Desk (Informatyk)
Miejsce pracy: Warszawa
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:
- obsługa zgłoszeń serwisowych (pierwsza linia wsparcia),
- codzienny kontakt z klientem wewnętrznym,
- konfiguracja systemów operacyjnych, telefonów komórkowych i aplikacji zgodnie z firmowym standardem bezpieczeństwa,
- zarządzanie kontami użytkowników w AD,
- diagnostyka i naprawa sprzętu komputerowego,
- prowadzenie bieżącej inwentaryzacji sprzętu informatycznego,
- zbieranie ofert oraz zamawianie oprogramowania i sprzętu informatycznego.
Oczekiwania, jakie mamy w stosunku do Ciebie:
- doświadczenie w pracy w obszarze IT (minimum rok),
- dobra znajomość systemów MS Windows i pakietów biurowych MS Office,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom minimum B2),
- biegła znajomość budowy komputera,
- podstawowa znajomość AD,
- podstawowa znajomość sieci informatycznych,
- dobra komunikacja i organizacja pracy,
- elastyczność w dostosowywaniu się do zmian.
Ze swojej strony oferujemy:
- umowę o pracę,
- możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmy,
- udział w szkoleniach rozwijających kompetencje miękkie i twarde,
- naukę języka angielskiego,
- samodzielność adekwatną do doświadczenia oraz umiejętności,
- benefity: pakiet medyczny, karnet sportowy i ubezpieczenie NNW.
Poznaj
Securitas Polska Sp. z o. o.
Securitas jest światowym liderem w zakresie ochrony osób i mienia. Spółki wchodzące w skład Grupy Securitas świadczą usługi ochrony dla odbiorców indywidualnych oraz zinstytucjonalizowanych w ponad 54 krajach świata.