Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Chabówka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości, Zastępowanie nieobecnych czasowo administratorów nieruchomości.
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Chrzanów Specjalista ds. Administracyjnych Chrzanów
Pracownik działu handlowego - administracja biura

Pracownik działu handlowego - administracja biura

Dr. Green Sp. z o.o.
Chrzanów
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
1210 dni temu

DR GREEN to polska marka nawozów dolistnych. Od 10 lat mocno rozwijamy się na rynku polskim jak i zagranicznym. Już ponad 1000 gospodarstw rolnych korzysta z naszej technologii.

Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu handlowego

DR. GREEN- APLIKUJ już teraz!

 

Pracownik działu handlowego - administracja biura
Miejsce pracy: Chrzanów
Zakres obowiązków:
  • Przyjmowanie i realizacja zamówień (wprowadzenie do sytemu Optima, kontakt z magazynem, organizacja transportu, wystawienie dokumentów do wysyłki, koordynowanie wysyłki i dostawy),
  • Stały kontakt z odbiorcami, koordynowanie przepływu dokumentów, analizowanie sprzedaży,
  • Kontakt z działem kadr- koordynowanie przepływu dokumentów, organizacja dot. zatrudniania nowych pracowników,
  • Zaopatrzenie- weryfikacja i zamawianie artykułów niezbędnych do funkcjonowania biura,
  • Przyjmowanie i rozdysponowanie korespondencji przychodzącej,
  • Organizacja spotkań, szkoleń, wyjazdów na targi, wystawy,
  • Przyjmowanie gości
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość komputera (Internet, Microsoft Office)
  • Znajomość programu Comarch ERP Optima- mile widziane
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Doświadczenie na stanowisku obsługa klienta / administracja biura / sekretarka / asystentka
  • Umiejętność szybkiego uczenia się, komunikatywność, sumienność
Oferujemy:
  • Ciekawą pracę w innowacyjnej polskiej firmie,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.)”. Informujemy, że Administratorem danych jest DR. GREEN Sp. z o.o. z siedzibą w Chrzanowie przy ul. Fabrycznej 16. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
 

Poznaj

DR. GREEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Powstała w 2009 roku. W roku 2010 rozpoczęła się budowa instalacji do termicznego przetwarzania odpadów w związku z podpisaną umową z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości o dofinansowanie na „Budowę i wyposażenie nowoczesnego centrum recyklingu odpadów organicznych w celu wdrożenia innowacyjnych produktów nawozowych”.

W 2013 roku pojawiły się w sprzedaży Spółki nawozy dolistne marki DR GREEN. Największym atutem tej marki jest najwyższa koncentracja składników pokarmowych. Produkt w pierwszym roku pozyskał wielu zwolenników. Ciągły kontakt z klientami wynikający ze specyfiki sprzedaży pozwalał firmie uzyskać coraz więcej danych, na podstawie których Spółka mogła zaplanować kolejne kroki, mające na celu stworzenie produktu jeszcze bardziej doskonałego. Znając potrzeby rynku Spółka podjęła działania związane z wprowadzeniem nowoczesnej technologii produkcji udoskonalając właściwości produktów.

W 2014 roku spółka DR GREEN złożyła wniosek w ramach Programu „ŚRODOWISKO NATURALNE, ROLNICTWO I LEŚNICTWO” – BIOSTRATEG, pod tytułem „Opracowanie innowacyjnych nawozów na bazie alternatywnego źródła surowca” nr 270963, którego organizatorem jest Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Organizator wydał pozytywną decyzję i Spółka zakwalifikowała się do realizacji projektu przy udziale jednostek naukowych- Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Politechniki Rzeszowskiej.

2016 rok przynosi dla spółki intensywne prace związane z adaptacją nowej siedziby Spółki. W stary budynek na terenie chrzanowskiego Fabloku, w którym niegdyś powstawały lokomotywy, dźwigi i czołgi zostało tchnięte nowe życie. Ultranowoczesne laboratorium i linia do produkcji sprawia, że nawozy marki DR GREEN znacznie przewyższają skutecznością inne konkurencyjne „specyfiki”, co znajduje potwierdzenie w badaniach przeprowadzanych przez niezależne ośrodki badawcze. Jakość produktów zyskuje uznanie rolników i agronomów w całej Polsce i za granicą. Nowa siedziba spółki, ze starej postindustrialnej hali produkcyjno-biurowej, przemienia się w nowoczesny ośrodek produkcyjno-badawczy, skupiający wysokiej klasy specjalistów, a sieć dystrybutorów znacznie się powiększa. Nawozy dolistnie DR GREEN zdobywają w 2017 roku nowe rynki, a potentaci produkcji rolnej z Europy i Afryki zacieśniają współpracę z DR GREEN Sp. z o .o.

Podobne oferty

  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Chabówka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości, Zastępowanie nieobecnych czasowo administratorów nieruchomości.
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...