Ogłoszenie numer: 9218539, z dnia 2024-09-04
Jesteśmy nowoczesnym biurem rachunkowym z ponad 20 letnim doświadczeniem, które buduje relacje na wzajemnym zaufaniu i partnerstwie.
Dołącz do naszego energicznego zespołu, pełnego wyjątkowych ludzi!
CZEKAMY NA CIEBIE!
Pracownik Działu Administracyjno-Organizacyjnego
Miejsce pracy: Łomianki
Opis stanowiska
- Obsługa bieżących zadań biurowych
- Wystawianie faktur i wprowadzanie danych do systemu
- Przygotowanie umów, dokumentacji, raportów i analiz
- Wsparcie techniczne i informatyczne w biurze
- Nadzór oraz analiza procesu ściągania należności
- Nadzór nad poprawnym działaniem procesów wewnętrznych
- Przygotowanie stanowisk pracy (konfiguracja komputera i systemów)
- Wprowadzanie ulepszeń w funkcjonowaniu biura
Wymagania
- Dobra organizacja pracy i kreatywność
- Dokładność i umiejętności analityczne
- Umiejętność sporządzania analiz i dokumentacji
- Szybkie przyswajanie wiedzy i umiejętność korzystania z AI
- Łatwość w nauce nowych programów, aplikacji
- Biegła obsługa komputera, pakietu Office (zwłaszcza Excel i Word)
- Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów technicznych
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w piśmie
- Otwartość w kontaktach międzyludzkich i pozytywne nastawienie
- Zaangażowanie w pracę
- poczucie humoru :-)
Oferujemy
- Szkolenie w okresie wdrożeniowym oraz wsparcie w zadaniach bieżących
- Stabilne i długotrwałe zatrudnienie w renomowanej Firmie
- Elastyczny czas pracy oraz wybór formy współpracy (umowa o pracę, zlecenie)
- Zdobywanie doświadczenia i wiedzy w zakresie funkcjonowania dużej firmy
- Możliwość rozwoju zawodowego i współpracy z ekspertami w dziedzinie rachunkowości
- Brak nudy i monotonii, różnorodne oraz ciekawe zadania
- Ścieżka kariery pozwalająca na zwiększanie zakresu odpowiedzialności wraz z rozwojem zawodowym
- Przyjazną atmosferę pracy oraz brak sztywnego dress code'u
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.