Ogłoszenie numer: 2250813, z dnia 2019-01-22
Landtech Sp. z o.o. to silna i doświadczona firma od lat działająca w branży telekomunikacyjnej. Oferujemy najwyższy standard usług związanych z dostępem do Internetu. Nasza oferta kierowana jest do wymagających odbiorców biznesowych oczekujących szybkich, stabilnych i niezawodnych łączy dostępu do Internetu oraz transmisji danych. Jako niezależny operator posiadamy własną sieć światłowodową na terenie całego kraju oraz profesjonalne łącza radiowe.
Pracownik działu administracji
Miejsce pracy: Piastów
Opis stanowiska
Główne zadania na tym stanowisku:
- Obsługa klienta
- Ścisła współpraca z działem handlowym i księgowym
- Wsparcie administracyjne zarządu i pozostałych działów w firmie.
- Proste prace biurowe
- Nadawanie/odbiór korespondencji
- Tworzenie dokumentacji (zarządzanie umowami i przepływem dokumentów)
- Organizacja biura
- Obsługa wewnętrznego systemu CRM
Wymagania
Zatem jeśli:
- Posiadasz umiejętność obsługi komputera (programy pakietu MS Office, Internet)
- Lubisz pracować w zespole
- Potrafisz dobrze organizować swoją pracę
- Jesteś osobą dokładną i systematyczną
- Cechuje Cię konsekwencja w działaniu
- Posiadasz duże poczucie humoru
- Jeśli brak Ci doświadczenia w obszarze administracji, ale masz otwartą głowę, lubisz poznawać nowe rzeczy i szybko się uczysz
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji
- Realny wpływ na rozwój organizacji
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Umowę o pracę
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze
Wynagrodzenie
Od 2000 do 4000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.