Stanowisko:
Pracownik Działu Administracji / PracownikTechniczny / Obsługa BiurowaMiejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: PA/2019/BT
Zakres obowiązków:
- prace techniczne (naprawy i montaże instalacji budynkowych i wyposażenia biurowego, przeprowadzki, dystrybucja zasobów, transporty, zakupy)
- prace administracyjne (uzupełnianie i tworzenie protokołów oraz raportów, obsługa zgłoszeń
- ścisła współpraca z pionem administracji
- utrzymywaniu dobrych relacji z pozostały działami firmy i klientami
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy w środowisku biurowym w dziale technicznym/ administracyjnym
- dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
- prawo jazdy kat.B (praktyczne doświadczenie w jeździe samochodem)
- podstawowa znajomości pakietu MS Office
- zaangażowanie i sumienność w wykonywanych zadaniach
- własna inicjatywa
- komunikatywność
- mile widziany status studenta
Zapewniamy:
- przeszkolenie i wdrożenie do pracy
- pracę w miłej atmosferze w zgranym zespole, do którego chętnie zaprosimy nowe osoby
- pracę wymiarze 8h/dziennie (zmianowy czas pracy)
- elastyczne formy zatrudnienia
- przejrzyste formy rozliczenia
- benefity pracownicze (dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej)
- zdobycie doświadczenia w firmie o dużej strukturze, możliwość rozwoju
Szukamy energicznych osób z inicjatywą, dlatego zapraszamy również do aplikowania osoby bez doświadczenia!