Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Stanowisko ds. zewnętrznej obsługi prawnej
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/IOR/119/11/23
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- koordynacja współpracy pomiędzy komórkami i jednostkami organizacyjnymi a wykonawcami usług prawnych finansowanych w ramach środków pochodzących z UE oraz źródeł innych niż fundusze UE,
- weryfikacja wycen wykonawców usług prawnych związanych z realizacją zleconych przez PKP PLK S.A. zadań pod kątem zgodności z zasadami kwalifikowania wydatków,
- udział w pracach związanych z zapewnieniem wsparcia prawnego dla projektów, które będą refinansowane ze środków UE oraz zarządzanie usługami wsparcia prawnego dla projektów refinansowanych ze środków UE,
- przygotowywanie materiałów przetargowych dla usług prawniczych w postaci opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert na potrzeby zamówień udzielanych przez PKP PLK S.A.
- przygotowanie wniosków na zaciągnięcie zobowiązania oraz szacowania kosztów umów (prowadzenie procesu rozeznania rynku) na obsługę prawną, współudział w zakresie przygotowywania SWZ, udział w spotkaniach z kancelariami, negocjacje stawek i zapisów umów, przygotowywanie umów, aneksów do umów,
- nadzór nad wykorzystywaniem budżetu poszczególnych umów, weryfikacja merytoryczna i opisywanie faktur wystawianych w ramach umowy w systemie SAP,
- przygotowywanie materiałów informacyjnych na posiedzenia Zarządu Spółki; analiz, zestawień, opracowań dotyczących m.in. budżetu usług prawnych Spółki etc. dla Dyrekcji Biura i Zarządu Spółki,
- prowadzenie comiesięcznej/cokwartalnej/rocznej sprawozdawczości dotyczącej wykorzystania budżetu poszczególnych umów, kart projektów, Wniosków o płatność; rejestrów spraw sądowych etc.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe - preferowany kierunek prawo,
- 2 lata doświadczenia zawodowego,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane:
- wiedza zawodowa z zakresu prawa zamówień publicznych i administracji.
Korzyści
dla Ciebie:
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.