Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. zewnętrznej obsługi prawnej
(umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika do 30.09.2021r.)
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IOR/125/03/21
WZ/IOR/125/03/21
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- koordynacja umów z wykonawcami usług prawnych w zakresie: weryfikacji przedmiotu zamówienia, negocjacje przedstawionych wycen i terminów, odbiór przygotowanych opracowań, terminowe rozliczanie faktur za usługi prawne w systemie SAP w zakresie zgodności z zasadami kwalifikowania wydatków ze względu na źródło finansowania
- koordynacja współpracy pomiędzy komórkami i jednostkami organizacyjnymi, a wykonawcami usług prawnych finansowanych w ramach PT POIiŚ i PT CEF oraz źródeł innych niż fundusze UE,
- udział w pracach związanych z zapewnieniem wsparcia prawnego dla projektów realizowanych w ramach Perspektywy Budżetowej Unii Europejskiej na lata 2014 - 2020 (a także następnej perspektywie) oraz zarządzanie usługami wsparcia prawnego dla projektów realizowanych w ramach perspektywy 2014-2020 (a także następnej perspektywie),
- przygotowywanie materiałów w postępowaniach zakupowych dla usług prawniczych w postaci umowy, opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert na potrzeby zamówień udzielanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.,
- udział w spotkaniach z wykonawcami usług prawnych, negocjacje stawek i postanowień umownych, przygotowywanie umów oraz aneksów do umów,
- nadzór nad wykorzystywaniem budżetu poszczególnych umów,
- przygotowywanie kompletnych materiałów na posiedzenia organów Spółki, w tym projektów uchwał, koordynacja procesu uzgadniania ostatecznego kształtu materiału,
- przygotowywanie analiz, zestawień, opracowań dotyczących bieżących tematów zleconych przez dyrekcję biura lub zarząd
- prowadzenie cyklicznej sprawozdawczości dotyczącej wykorzystania budżetu poszczególnych umów, wniosków o płatność, rejestrów spraw sądowych etc.
- wsparcie dyrekcji oraz radców prawnych w zakresie wykonywanych czynności.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym na stanowiskach związanych z prawem lub administracją,
- wiedza zawodowa w zakresie prawa i administracji, szczególnie w zakresie prawa zamówień publicznych, konstruowania i interpretacji umów
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.