PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- koordynacja współpracy pomiędzy Spółką, a wykonawcami usług prawnych finansowanych w ramach PT POIiŚ i PT CEF oraz źródeł innych niż fundusze UE,
- weryfikacja wycen wykonawców usług prawnych pod względem zgodności z zasadami kwalifikowania wydatków unijnych,
- udział w pracach związanych z zapewnieniem wsparcia prawnego dla projektów, które będą realizowane w ramach Perspektywy Budżetowej Unii Europejskiej na lata 2014- 2020 oraz kolejnych Perspektyw,
- przygotowywanie materiałów przetargowych dla usług prawniczych w postaci opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postepowaniu i kryteriów oceny ofert na potrzeby zamówień udzielanych przez PKP PLK S.A.,
- przygotowanie wniosków na zaciągnięcie zobowiązania oraz szacowania kosztów umów (prowadzenie procesu rozeznania rynku) na obsługę prawną, współudział w zakresie przygotowywania SIWZ, udział w spotkaniach z kancelariami, negocjacje stawek i zapisów umów, przygotowywanie umów, aneksów do umów,
- nadzór nad wykorzystywaniem budżetu poszczególnych umów, weryfikacja merytoryczna i opisywanie faktur wystawianych w ramach umowy w systemie SAP,
- przygotowywanie materiałów informacyjnych na posiedzenia Zarządu Spółki; analiz, zestawień, opracowań dotyczących m.in. budżetu usług prawnych Spółki,
- prowadzenie comiesięcznej/cokwartalnej/rocznej sprawozdawczości dotyczącej wykorzystania budżetu poszczególnych umów, kart projektów, Wniosków o płatność; rejestrów spraw itd.
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, politologia, rachunkowość lub pokrewne,
- 2 lata doświadczenia zawodowego,
- wiedza zawodowa w zakresie prawa i administracji, w szczególności w zakresie prawa zamówień publicznych,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- znajomość programu SAP.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- przyjazną i partnerską atmosferę pracy,
- atrakcyjny pakiet benefitów:
- ulgi na przejazdy koleją w Polsce i za granicą,
- prywatna opieka medyczna oraz program sportowo-rekreacyjny na preferencyjnych warunkach,
- możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku, turystyki, aktywności sportowej i kulturalnej.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.