Pracownik ds. zarządzania zamówieniami z j.niemieckim
With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.
Pracownik ds. zarządzania zamówieniami z j.niemieckim
Obowiązki
- Weryfikacji oraz księgowaniu dokumentów finansowych
- Tworzenie zamówień w systemie ERP, wprowadzanie danych do systemu
- Rozwiązywanie problemów klienta, odpowiadanie na zapytania
- Kontakt z klientem – mailowy oraz telefoniczny
- Aktualizowanie informacji w systemie (odnośnie klientów, dostaw, cen)
- Zbieranie informacji od działu logistyki oraz informowanie klientów o dostępności oraz dostawać
- Budowanie relacji z klientami oraz przedstawicielami handlowymi
- Rozwiązywanie potencjalnych problemów systemowych podczas składania zamówienia
- Rozwiązywanie problemów związane ze zniszczonymi dobrami, opóźnionymi dostawami itp.
- Rozpatrywanie reklamacji związanych z logistyka oraz zwrotnym transportem
- Procesowanie not debetowych/ kredytowych
- Monitorowanie statusu zamówień
- Udział w projektach mających na celu zoptymalizowanie procesu
Wymagania
- Znajomość j. Niemieckiego na poziomie min. C1;
- Znajomość j. Angielskiego na poziomie min. B2;
- Komunikatywność i chęć pomocy w rozwiązywaniu problemów;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale Order Management/ OTC/ Collection/ Customer Service
- Mile widziana znajomość programu SAP
- Motywacja do pracy i chęć nauki nowych procesów.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę;
- Pracę na cały etat;
- Praca w trybie zdalnym;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Dodatkowe benefity (karta Luxmed, karta Multisport, dodtkowe dni urlopu, biking policy. Sodexo LunchPass);
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości rozwoju.