PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- cykliczny monitoring i analiza ryzyk na poziomie wszystkich inwestycji (portfel projektów przygotowawczych i realizacyjnych) zgłoszonych w rejestrach ryzyka w systemie informatycznym EPM pod kątem ich materializacji i wpływu na cele projektu/Spółki,
- bieżące administrowanie bazą ryzyk projektowych (rejestry ryzyka projektów),
- raportowanie i sprawozdawczość na temat pojawiających się zagrożeń w projektach inwestycyjnych do wewnętrznych oraz zewnętrznych interesariuszy (m.in. na poziom Zarządu, Rady Nadzorczej, Ministerstw),
- wsparcie merytoryczne i nadzór nad właściwym stosowaniem przyjętych standardów zawartych w metodyce zarządzania projektami w obszarze zarządzania ryzykiem,
- współpraca z zespołami projektowymi - bieżący kontakt i wymiana informacji na temat aktualnego statusu zagrożeń inwestycyjnych,
- prowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania ryzykiem oraz stosowania narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie ryzykiem,
- współudział w aktualizacji metodyki zarządzania ryzykiem,
- zaangażowanie w rozwój systemu informatycznego EPM dedykowanego do zarządzania projektami (opracowanie/optymalizacja funkcjonalności wspierających zarządzanie ryzykiem).
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne (preferowane: zarządzanie projektami, budownictwo, transport),
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym, co najmniej 2 lata pracy w obszarze zarządzania projektami,
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office i MS Project,
- znajomość języka angielskiego,
- wiedza w zakresie procesu inwestycyjnego, zarządzania projektami (mile widziana znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE2), zarządzania ryzykiem,
- umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, radzenia sobie z emocjami,
- orientacja na klienta i otwartość na zmianę.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.