Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. wsparcia utrzymania sieci telekomunikacyjnej
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IIN/28/02/21
WZ/IIN/28/02/21
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- nadzór nad utrzymaniem infrastruktury telekomunikacyjnej w zakresie infrastruktury towarzyszącej (takiej jak: infrastruktura budowlana, klimatyzacja precyzyjna, systemy zasilania, systemy zasilania awaryjnego, systemy monitoringu wizyjnego, systemy alarmowe, p.poż inne),
- określanie standardów techniczno - eksploatacyjnych infrastruktury telekomunikacyjnej w zakresie infrastruktury towarzyszącej,
- określanie wymagań i wytycznych technicznych do planowanych postępowań zakupowych w zakresie usług utrzymaniowych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych,
- opracowywanie instrukcji operacyjnych w zakresie utrzymania, inwentaryzacji składników infrastruktury telekomunikacyjnej, operowania częściami zamiennymi - w zakresie infrastruktury towarzyszącej,
- definiowanie wskaźników efektywności w umowach utrzymaniowych,
- zarządzanie częściami zamiennymi i materiałami eksploatacyjnymi dla infrastruktury telekomunikacyjnej (w zakresie infrastruktury towarzyszącej), w tym analiza ilościowa zapasów części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych,
- koordynowanie prac wykonawców i podwykonawców wykonujących zadania utrzymaniowe w obszarze infrastruktury telekomunikacyjnej,
- raportowanie realizacji/wykonania planów budżetowych, kontrola i rozliczenie kosztów,
- udział w negocjacjach handlowych,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi PKP PLK S.A. w zakresie utrzymania infrastruktury telekomunikacyjnej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: telekomunikacja, elektronika, energetyka),
- 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z utrzymaniem infrastruktury telekomunikacyjnej (w zakresie infrastruktury towarzyszącej), nadzorowaniem realizacji umów, rozliczaniem kosztów,
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) na poziomie zaawansowanym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- dbałość o przestrzeganie standardów, polityk oraz procesów wewnętrznych,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane:
- wiedza zawodowa w zakresie telekomunikacji kolejowej,
- znajomość systemu SAP w zakresie zarządzania gospodarką materiałową,
- znajomość rynku usług utrzymaniowych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.