- Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe.
- Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów.
- Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych.
- Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta.
- Współpraca z członkami zespołu.
- Native speaker języka polskiego.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
- Umiejętność szybkiego myślenia.
- Wykształcenie średnie.
- Umowa o pracę na pełen etat.
- Wynagrodzenie w wysokości 4 770 PLN brutto.
- Solidne przygotowanie do pracy.
- Praca hybrydowa. (70% praca z biura, 30% praca zdalna).
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie).
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.